Till En Viss Person...!!




 DU VET VEM DU ÄR

I mina ögon har du sjunkit lågt som fan och kommer att aldrig ge dig den tilliten du hade ifrån mig..

Att du ens kan anklaga mig för något som jag inte har gjort och när jag ber dig säga mer 
detaljer så hålleru käften och inte ens en man är du för du kan inte ens säga detta mellan fyra ögon..

Men du kommer att inse att jaq har inget och göra med det du anklagar mig för och när du kommer tillbaka och säger förlåt och en ursäkt kommer det vara sent för jag vill inte ha med dig och göra längre..

Du gick över mig gräns och tryckte på alla mina knappar tills du producerade mig till max gränsen..


Med andra ord DU ÄR DÖD I MINA ÖGON..


Och det värsta av alla är ATT DU ÄR MITT EGET KÖTT & BLOD..


Ha det bra och lycka till säger jag bara...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0