Shooo Nattugglor...!!





Så var jag hemmas hos Sebbe & Jessie ute i Norra Botkyrka..

Jag kom hit kl:23.00 igår.. Tänkte bara komma och chilla ett tag men så sa morsan att det e bästa att jag skulle sova här.. Så då bestämde vi det..

Då var man 1 pers som spelar på Xbox Och på 2 datorer.. Så är man spelnarkoman..

Sj så håller jag på att filma här lite med min lur och käkar fett med godis och choklad..

Jessie satte på lite musik  Tokio Hotel så klart..


Faaaaan det är 15 dagar sedan Sebbe & jessica och jag var ute i globen och tittade på Tokio Hotel Konseren Humanoid City..

Måste säga att fifan vad det var en j*vla bra konser och så mycket

Människor i alla olika åldrar..



Och så har man ont oxå för att visdomstaden växer ut.. vilken sköööön smärta (nooot at all)


Men ska vara social nu mot familjen.. Så jag skriver mer imorgon...


God natt // Kärlek & Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0