En Viss Person...!!







Satt precis och tänkte på just denna personen och jag har några saker jag ville säga dig ;

Du vet att du har svikit mig helt och hållet.. Och bara sedan några dagar sedan så bad du om förlåt för allting du har gjort mig.. 


 I månader har jag velat att du ska be om förlåtelse för allting du har gjort mig... Och nu sitter du och gråter och ber på dina knän om förlåtelse.. För allting..


Lyssna jävligt noggrant nu... Jag vill inte ha med dig och göra så vad är det så jävla svårt att förstå...!!! 
Jag vet att du saknar min vänskap med dig men du förstörde alla dina chanser...!! 

För att jag kommer ALDRIG att förlåta dig igen eller nånsin mer bli din vän..

Så gör dig själv en tjänst.. Lämna mig ifred.. // Du vet vem du är...!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0