23:e Mars 2010





God eftermiddag kära läsare..!!

Hoppas att ni har haft en trevlig förmiddag..

Själv så håller jag på att städa lite och samtidigt lyssnar på Tokio Hotel..
Imorse så satt jag och titta på Tokio Hotel när de var i Svergie (sthlm) live..
Så jag smsade Jessica och vi snackade lite om att dra på en till konser med TH och bättre bilder..
När vi var ute i Globen så hade Jessica en Fotograf Kamera som vi inte fick ta med in och ta bilder på TH (så jävla dåligt)...Men vi fick ändå bra bilder och Sebbe tog de bästa bilderna inklusiv filminspelning oxå¨..

Skulle ha träffat Vane men städningen tog över men jag ska över till broshan och hans fru ute i norra botkyrka.. 

Men nu ska jag forsätta med min städning.. En kvinnas jobb..

Bloggar senare..


Kärlek Och Respekt And Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0