22:a och 23:e Mars 2010






Igår /idag så var jag ute i Hallanda Gymnasium med Vanessa.. Vi hade väldigt kul och trevligt..

Dock att massa folk frågade om jag gick i skolan och vem jag var.. hahaha.. 

Ganska nyfikna ungdomar gemfört med mig da...

Så vart det oxå en hel del snack om killar och råd med Vanessa.. Väldigt mycket funderingar kring att resa kanske utomlands i sommar lr flytta från Sthlm och om tatueringar..

Sen så rann de in med sms hela jäkla dagen lång.. från morgonen..

Senare på eftermiddagen kom det några andra vänner till oss oxå så då snackade men lite och sen så drog gänget för att lämna mig vid T-banan för det var dax för mig att gå på Utveckilngssamtal för Joshua..

Möte gick väldigt bra och mycket snacka var det oxå..

Så plockade jag upp Joshua från dagiset och så drog vi hem..

Måste säga att det är så jädrans kallt efter kl:15:00 - 16:00  ute i slagsta..

När vi kom hem så var det en timme kvar tills man började tvätten då.. Var klar vid 22:00..

Joshua var så trött så han somnade strax före 20:00.. 

Har inte gjort så mycket senaste timmarna utan har försökt få igång min laptop som inte funkar.. lr den går igång men windows startar inte alls.. Kanske är det dax att köpa mig en Mac istället..än att ha en PC..

Neehää nu tänker jag gå och sussa för det har varit mycket idag.. Och mycket trevlig umgämge oxå..

Så god natt allihoppa.. 

Kärlek Och Respekt And Peace..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0