20:e Mars 2010






Idag har jag inte gjort så mycket.. Utan bara sovit ut hela dagen typ.. 

Skööönt att min telefon har varit avstängd de timmarna jag har sovit.. 

Sen så har luren ringt från 17:30 framåt och runnit in sms... Att alla måste få tag på mig hela tiden är väldigt irriterande och alla samtidigt oxå.. 

Så jag har bara varit hemma efter ha haft en trevlig afton med mina grabbar som vanligt igår kväll..

Det var ett tag sedan man träffade de.. Så det blev typ en återförening för alla..hehe nice.. 

Och så tog jag en morgon promenad ute i det vackra vädret då det var lite plus grader tror jag..

Sen har jag bara chillat med päronen och lillen.. 

Just nu knäckte jag en bärs sen hade jag tänkt och sova..

Så vi hörs imorgon..

Kärlek Och Respekt And Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0