Fredag... 23:e Juli 2010




 Skönt att det är inte sol ute idag men det är ganska kvavt i luften ändå...

Gick väl upp vid 10:00 och käkade frukost med Joshua som ville ha americanska pannkakor med grädde och sylt och O'boy samt rostad macka med smör och ost på.

Idag ska Joshua och jag kanske gå ut på bio och se Shrek 3 på 3D ute i Heron City eller ute på Segel.

Blivit bjuden med Joshua även att komma hem till en kompis som jag har inte träffat på länge och hennes familj som egentligen behöver mitt stöd så jag ska kanske dit da så hon kommer antnningen och hämtar mig med bil..


Ska väl in i duschen och börja fixa oss så jag kommer att mobil blogga senare och så...


Peace And Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0