Shuuuuuuuuuuuuuuu....!!!





Just nu är jag hemma.. Kom hem för två timmar sedan efter mitt möte ute i Nacka Strand..
Gick lite i slussen.. Fy fan vilken folkmassa överallt i stan och på bussar & tåg ect ect..

Jag har även varit och fråga om nyckeln till gymmet dem har här nere tvärs över gatan..
Ska be farren att skriva på kontraktet så jag har användning av gymmet med Katherine..

Tänkte även baka tortillas och kanske någon god bakelse med Joshua..

Så man kan koll på film och käka något smarrigt..

Stackarn han är fortfarande sjuk och e helt nere men han e pigg och glad... Hoppas att denna förkylningen går över snart...

Men nu ska jag forsätta med mitt och umgås,mysa med Joshua & Familjen..

Skriver senare mina älskade läsare....





Kärlek & Respekt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0