Shululu nattuglor.. kul att ni kunde titta förbi mig..








UuufFTUu... vad det har varit en stressig  torsdags kväll.. Alla vill få tag på dig..
Kom hem för en halv timme sen.. träffade Ferenc och några till ute i fittja.. Sen så träffade jag upp katherine och tog en nattpromenad.. Diskuterade vad vi skulle göra imorgon..


Ohh så glömde jag bort min bror oxå.. Vi hade en prata stund och det var trevligt.. Snart flyttar du upp broshan..



Nee men nu ska jag gå och lägga mig för att jag ska ta med Joshua till läkaren kl 09:30..

Och sen där efter till ett mycket viktgt möte.. 

                                                                                     Måste springa på några ärenden oxå...

Men jag bloggar så fort när jah har vaknat..

                                     






                            Så God Natt Folk


                                                                                  Kärlek Och Respekt And Peace..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0