shiiiiiiiiiiiiit...!!





Här ville man sova efter en kaos dag med det nyheterna som händer i CHILE lixom..

Och precis när jag håller på att somna så kommer morsan in och väcker mig..Jo Hon vill ju att jag ska ringa igen i typ minst en timme..

Haha Och så nu spelar man Mafia Wars, Gangster Battle och Café World.. Joo, jag vet.. säg inget.. jag e spelnarkoman..

Och nu har man sömnbrist med nyheterna på tvn och spelen på nätet..hahaha fi fan jag vill sova men jag kan inte..

En vännina till min storebror ska upp till Cerro Alegre imorgon bitti för att ta en titt på mormor eftersom vi vet inget av henne lr min kusins familj..

Försökte även ringa som sakt men vi kommer ingen vart ändå..

Nee snart börjar jag göra voodoo grejer här som indianer burkade göra förr i tiden..hehe (skojjar)

Som ni förstår är jag väldigt övertrött.. Och ni tänker gå och lägg dig.. jaa men jag e klarvaken..

Man ser om och om och om och om och om på nyhetera och snart kommer jag få madrömmar om det oxå.. Och så är man hungrig.. Åt för en timme sedan.. Gud vad jag är tjock och fet..haha

Mycket känslor när man ser på TVN's nyheter.. Människorna gråter.. det krossar mitt hjärta om jag ska vara ärlig.. jag lider med er och över hela chile..

Nee nu ska jag forsätta med mitt spelande så jag skriver imorgon..

Och mera nyheter om chile min familj och vänner..

Ps: Arta Fuerza Chile y Artas Bendiciones y q Dios este con usteden esta noche...Amen..

EN TYST MINUT IGEN FÖR ALLA SOM HAR OMKOMMIT I BÅDE TSUNAMIN OCH I JORDBÄVNINGEN I CHILE..
Visa respekt nu.. Och framför allt be för allihopa..


God natt nattugglor..


Kärlek Och Respekt And Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0