Jordbävning i CHILE Inatt...






Fick ett samtal imorse från farsan.. men jag låg och sov så jag hann inte svara.. Så jag bad honom att ringa upp igen.. Då sa han sätt på kanalen TVN CHILE det har varit jordbävning i natt..


Jag satt på tvn och kanalen.. Fi fan det var en jordbävning i en skala på 8,5
..
Allting rasar, folk har inga hem, människor dör.. Alla drivs av panik gråt och massa annat..
Vi försökte få tag på mina släktningar från mammas och pappas sida men telefonerna fungerar inte..

Jag har panik.. Tårarna rinner.. Tände ljust och ber för alla som har dött och dem som överlever...

Just nu tittar jag på nyheterna hemma med morsan och lillen.. Hela jag skakar...

Så jag uppdaterar min blogg angående JORDBÄVNINGEN I CHILE senare..

Kärlek Och Respekt And Peace..

Fuerza Chile y a toda la gente chilena..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0