hej hej






Jag har inte bloggat så mycket för att jag har inte haft tillgång till datorn och internet...

Min käre vän "R" ringde och sa en ganska hemskt nyhet.. det var att hans vän dog på sjukhuset ikväll..
Det är så sent att jag kan inte ta mig ut dit pga av trafiken.. Känner mig så jävla maktlöst att inte finnas där för "R" just nu när han behöver mig som mest.. Men jag lovade honom att komma till honom imorgon för att spendera dagen med honom..

Rest In Peace My Dear Friend (även om jag inte ens kände dig)


Funderar på att läsa Psykologi eftersom jag är en bra på att lyssna och se situationer på ett annat perspektiv..(en tanke bara som flög ut ur mig)

Efter detta samtal måste jag erkänna att jag mår väldigt dåligt och vet exakt hur min vän "R" mår och vad han känner.. Jag beklagar verkligen sorgen..

Jag ska be en bön för ("R"s vän) och önska all lycka han kan få av gud..
Han kan äntligen vila ifred..

Jag vet inte varför men tårarna bara rinner.. jag känner inte honom och vet inte varför dem hära känslorna dyker fram helt plötslig..


Som sakt.. jag mår ej bra just drf ska jag gå och sussa..

Så älskade vänner och läsare... jag får skriva imorgon när jag mår bättre..

Kärlek och Respekt And Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0