Happy Valentinés Day Everybody..





I helgen har det varit ganska mycket festandet och väldigt mycket tid med familjen..
 
I fredags var det ganska lungt.. var med några tjejer på nån hemmafest.. det blev lite för mycket om jag måste erkänna både från min sida och deras sida oxå.. Uuff kom hem vid 08:00 på morgonen och då satt farren uppe och titta på Olympiska Spelen I Canada.. Och jag decka direkt..

Igår så var jag bara hemma och minglade både över nätet och luren..
Så skulle jag möta två vänner men det blev aldrig av så lille brosan och hans fastmö och hennes kusin ville ut och dans så vi drog till mitt gamla jobb..
Fy fan vad vi hade kul och träffade så mycket människor som man känner..

Vi dansade väldigt mycket och hade skit kul lixom.. Vi skulle ha dragit på efterfest men ingen orkade så ringde en killkompis och frågade om jag skulle komma över dit till gänget..
Så jag sa ja en stund iaf.. Men gud vad alla var fulla.. hehe jag stod över alkoholen fast de hällde upp åt mig.. Omg jag somnade nästan för de tvinga mig ta nästa tåg för då skulle alla dra..

Så jag kom hem vid 06:00 helt död och vill bara SOVA UT..

Idag så har jag varit hemma bara och chillat grovt mycket och umgås med familjen..
Fick rosor och chocklad oxå..
Nyss kom lille brosan och hans fru över och frågade om jag skulle med på bio och se filmen WOLFMAN men jag är för trött och hes och småsjuk än så jag stod över där oxå..

Men de ringe nyss och sa att de inte hann till filmen så de åkte hem..

Nehä det var synd.. Men nu ska jag titta vidare på FCB mot ATM på tv4+..

Sen ska jag sussa så jag bloggar mer imorgon..

Ha en trevligt forsättning på alla hjärtans dag..


Kärlek & Respekt And Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0