Fy fan..





Fy fan vad sur jag blir på personalen som jobbar för Vi (vivo)

Jag går och handlar och plockar ner allting jag behöver och den sista varan jag inte hittar är majsmjöl så jag går mot kassan och frågar vart de har majsmöjlen.. Så expediten visade mig dit var låg... Sen gick jag till kassan för att betala.. då var det klart..

Jag kommer upp för att baka men vad fan det är juh fel mjöl.. Att expediten visade mig fel mjöl och att hon inte kunde veta vad det är för skillnad när man frågar eller så vet de inte ens vad det är..

Fy fan säger jag bara att personalen som jobbar inom matbutiker inte ens vet vad detras butik har för varor ect ect... 

Aja nu sitter jag och tittar på efterlyst.. Fy fan våldtäcksmänn bör man kastrera... 

Bloggar lite senare ska forsätta titta på efterlyst och fika med min familj...!!
 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Yes :D

2010-02-10 @ 23:16:31
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0