Forsättningen på dagen.. 4e Feb 2010







Hej allihoppa!


Hoppas att det har varit en god för/eftermiddag för er..

Själv har jag busat med Joshua (han hemma idag pga av att han sover för mycket men det var för att han hade en lång dag igår) Vi har ganska kul ändå och han fick mitt humör upp igen.. :)

Så han bad mig att ladda ner filmen Prinsessan & Grodan (som har bio premiär imorgon 5e feb)

Och så snackade jag med Jessica (min svägerska) en lång stund.. Och medans smsade jag oxå Katherine..

Så om en timme så ska jag träffa Katherine och åka mot Skärholmen för att titta lite på kläder..
Vem vet det kanske blir en shoppnings runda.. Men innan dess ska jag dra och steka mig lite i solariumet ute i bredäng..


Sen vet jag inte hur kvällen blir men något blir det väl..


Så jag ska blogga senare.. Bye bye

Kärlek & Respekt tilla alla er...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0