Forsättningen på 12 Feb 2010




Idag har det varit en stressig dag för mig.. Och nu är jag jätte trött.. Håller på tvätta..Och är äntligen klar med den..
Idag var min lille bror här med hans fru.. Det var trevligt att det var här och käkade frukost och lunch tillsammans med wilmer som kom och klippte mig och farren..

Visade Sebbe och Jessica festivalen jag tänker åka på och lille broshan vill oxå åka me..
Och nu ska jag in i duschen och fixa mig för att jag ska till Södertälje "Hovsjö"..
Ska träffa Lucinda och lite annat folk där.. Och Katherine och hennes kusin Nathalie ska med mig oxå..

Så jag skriver senare lr imorgon och sorry att jag ej bloggat lika mycket jag brukar jag göra men men idag var det en jobbig dag och stressigt...

Kärlek & Respekt...!!

Ps: I miss you baby.. See ya in may this year.. kiss kiss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0