Ena sidan iaf..




Äntligen har jag kunnat fått tag på mina kusiner i chile från farsans sida och alla mår bra fast än så länge iaf..
Fast det värsta har varit i Valparaisio där mormor bor och min kusin och hennes familj..

Alla är livrädda att gå ut från huset på farrens sida.. Vi vet inget om min farbros och hans familj heller..
Fi fan kan inte den här madrömmen sluta snart.. Det är hemskt att se detta och inte kunna göra något.


Själv så har jag varit så jävla orolig att jag har varit uppkopplad på internet och msn hela jävla..
Så mycket folk som har dött men det finns säkert mer (ber till gud att jag har fel)

Det är både jordbävning och tsunami som har slagit till.. och det säga att det kommer att forsätta mot nya zeeland och hawaii och japan.. Det säga att det finns en båt på gatan..

Alling är kaso.. Och det finns folk som baxar.. och utnyttjar denna hemska läge för att baxa..
Hur fan kan ni.. ni är nära döden och ni tänker på baxa.. herregud.. Håller väldern på att bli galen..

Fattar inte hur chilenarna  här i svergie kan fest när detta händer i vårt hemland..


Kommer inte kunna sova ikväll alls med denna hemska madrömm...

Kommer nog blogga hela natten förhoppningsvis..


Så jag skriver senare kära läsare..


Arta fuerza y bendeciones chile...!!!

Kärlek Och Respekt And Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0