Alltså seriöst lilla stumpan..




Är det inte dax för dig (du vet vem du är) att växa upp och sluta bete dig som en liten snorunge..
Eller för sig du är juh bara 19 år så du e ju snorunge..i mina ögon och gemför med mig..
Att du ens orka ge ut nitt nr till killar som du sätter på lr fan vet jag vad du gör med dig..

Du har väldigt svårt att acceptera att jag har lämnat dig som en vän och sakt upp vänskapen med dig pga av dina akt och beteende.. Men detta du gjorde nyss har gått över gränsen så att det är bäst för dig att öppna din ögon för jag kommer inte tillbaka till dig som din vän.. verkligen nu lr aldrig..

Eftersom du inte har vänner söker du upp mig för du vet att jag alltid har ställt upp för dig men tyvär lilla stumpan tiden och dagarna kommer att bevisa för dig att i mina ögon är du död för alltid och mig har du förlorat... Och det kommer göra att du gråter blodtårar istället för vanliga tårar.. Men Men sånt är livet
lilla stumpan (du vet vem du är)...


Så lycka till med ditt liv och framtid..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0