3e Feb 2010


Tja allaihoppa..!!


Just nu så är jag hemma och håller på ordna saker och ting för att jag ska ner till Västerås.
Blir kvar där nere tills torsdags kväll men jag åker inte själv utan med Elvy.. 

Igår så var det kasos när just DEM kom och skjusade mig till Nacka Strand.. 
Satt där minst i 5 timmar och tänkte på att jag skulle kanske vara kvar där länge.. Det första jag tänkte på var att jag inte skulle kunna åka ner till Västerås alls och att jag inte skulle jobba i helgen..
Men jag blev utsläppt iaf.. Så jag drog sen till en vän som fyllde år ute på Söder.. Träffade väldigt mycket människor man inte träffade på länge ute i BROTHER TUCK .. Så blev det roligare och trevligare så vi drog vidare till 54 i skanstull.. Men det blev lite för mycket.. 

Så nu ska jag in och duscha och göra mig i ordning för att sen träffa Elvy.. Så jag kommer blogga på tåget ner lr när jag kan.. 

Kärlek & Respekt And Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0