2a Februari 2010




God Eftermiddag alla kära och god läsare...!!


Idag vaknade jag av att min kära svägerska ringde när jag log och sov.. (jaa, hon väckte mig jijijij)
Hon är i skolan och vi snackade lite om att hur jag ska göra nu på torsdag..
Jag hade tänkt åka ner till Gotland för att besöka min lille bror iunder en hel vecka.. lite skönt samtidigt att komma bort från STHLM.. Men Hela veckan har jag fullt upp..
Så jag kanske ska åka ner på Söndagen eller på Tisdag men är ej säker..

Så ska alla ringfa samtidigt när man e upptagen med svägerskan då på tråden.. jijiijijiji..


Var aldrig och sola igår men ja var där och automaten käka upp min 40 kr som jag aldrig fick tillbaka.
Och inte ens felanmälans nr funkar inte heller och nu har det varit ett par ggr så här och själva solariumet är inte ens bemanat lr har ingen telefon son numret funkar på..
Förra gången var vi instängda men en tjejkompis ute i APOLLO SOLARIUMET och vi var tvungna att ringa polisen för att stället var alarmad och när de kom var det inte ens alarmet på..

Måste verkligen säga att igår blev jag så arg och förbannad för att APOLLO SOLARIUMET lurar sina kunder.. Och aa jag erkänner att jag skrev ett brev där jag förklarade att det e kanske dax att vistas på tidningen om det forsätter på ett sådant sett.. Är inte den första som klagar på just dem.. Men Men ..

Ni hittar dem på denna sida.. http://apollosol.se


Idag ska jag sola ute i Bredäng och det är bra och billigt.. Sen ska jag träffa Elvy för att planera resan imorgon kväll mot Västerås.. Jobbig dag på Torsdag måste jag erkänna..
Sen ska jag väl fira min killkopmpis som fyller år.. GRATTIS ROGER 24år..



Så nu ska jag göra mig klar för mina ärenden idag.. Bloggar igen snart..


Kärlek & Respekt från mig till alla er..!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0