19 Feb 2010



Så var det fredag igen och helg framför allt..

Idag har jag varit ute med Joshua och åkt pulka och haft skojigt ihop..
Så ringer en killkompis och berättar ett skvaller som ELVY TAIKON går runt och säger..


Om du läser detta ELVY så ska du veta att det är synd om dig.. Du behöver professionell hjälp och vård.

 Du är ute ur mitt liv men med allt skitsnack du snackar om mig får mig tycka synd om dig... 

Du har verkligen inte några vänner alls..sucks for you  Sorry It aint my problem..  

 

Igår var det en dag i helvetet men tack för att gud sände mig en vacker ängel som fanns vid min sida hela dagen tills natten. DU ÄR HELT UNDERBAR OCH MYCKET ÄLSKAD AV MIG. (du vet vem du är baby)

Imorgon så ska jag köpa min nya telefon men jag vet inte vad det ska bli för modell och märke.

Ska shoppa med Joshua imorgon och funderar på att dra på bio med honom också.

Just nu är jag bara hemma och chillar totalt. 

Ska kanske ladda ner någon film eller så forsätter jag spelar Mafia Wars på FB..

Aaa jag vet , jag är beroende av det spelet hehe.. 

 

Skriver mer senare om jag är uppe.

 

Ps; Sorry för att inte har bloggat så mycket men.

 

 

Kärlek och Respekt And Peace

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0