12 Feb 2010



Oh då var det fredag igen då.. Helg äntligen.. Men vad ska man göra denna helg da??
Såg Vampier Diaries och jag tycket att den var ganska okey serie.. Sen så satt jag och titta på Tokio Drift med Joshua som älskar bilar och race men han hann inte se hela filmen utan han somnade med ett leende på läpparna..fett gulllig och brevid han så har han sitt PSP (den nya som finns ute i olika färger)


Så Har jag blivit tipsad om en fest utomlands Mafia Island Festival..





Titta på bilderna och njut..








Vackert vah..








Väldigt nice semester med en massa underbara människor..





Så vackert..






Och så själva Ön då som ligger ute i Afrika "Tanzania"






Får se vad biljetterna kostar och en massa annat och vilka man ska resa med..
Jag vet iaf att jag skulle njuta till max gränsen för att vara en vecka...så jag måste planera bättre..

Och imorgon ska jag klippa mig och sola..

Men nu gott folk ska jag sussa så god natt och sov sött..

Kärlek Och Respekt And Peace..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0