Tycker verkligen synd om dig stumpan.....!!!






Jag förstår att du har så dåligt självförtroende och inte känner dig älskad av din egen familj eller att du inte har en bra kontakt med din familj... Det måste kännas förjävligt... Jag förstår ..

Och att du har hittat den ända säkerheten hos (honom) är mirakel för att du var ENSAM..

Och när det gäller syskon så förstår jag att du är avunsjuk och vill förstöra på alla möjliga sätt och   att jag har det du inte har och då menar jag inte bara syskon utan kärlek av din egen familj...

YOU WAS NOBODY BEFOR YOU RAN INTRO MY "BROTHER"...

För i ditt förra föhållande var du misslyckad och misshandla och en massa andra saker som jag inte kommer att skriva för att då kommer folk tycka mer synd om dig än vad dem redan gör..

Och förut hade du min respekt men inte längre... Inte sedan du bara blev tillsammans med min s.k "bror" utan att känna mig på mindre än 6 - 7 månader och kallades för min  bästa vän..
 
DET VAR ETT STORT MISSTAG ATT SLÄPPA IN DIG I MITT LIV..
 
  Du snackar med mig om knark och en massa saker men jag vet vad jag kan göra och inte göra och jag fattar inte vart ifrån du tror att du leker psykolog och behandligs pedagog med mig..


Hela du är ett misstag.. Och du är verkligen inte omtyckt av många..


Det är synd att vara DIG...




Kommentarer
Postat av: Elvy

Hade hom inte 3 percingar i murran...Och var flata oxå.. Och varför snackar hon om dig när hon är ingen med hög status och inte ens någon..!!



Hon är äcklig faaaaaan // Inte du syrran...!!



Love you sister..

2010-08-10 @ 16:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0