Så var det dax....!!!





Buenas tarde quieridos y quieridas...!!

Har ni sett ut genom fönstret och ser vilket j***** väder det är ute..

Och detta ska kallas för sommar eller typisk svenska sommar... 
 
Snart kommer Sebbe & Jessie över och då ska vi baka äppelpaj och sen ska morsan göra soparpijas (det är typ både söt och salt som pumpabröd kan man nästan säga)

Måste fråga morsan hur man förklarar de men jag kommer att lägga upp bilder iaf så kommer det även att jag lägga upp en video oxå..

Men nu ska jag forsätta lyssna på Tokio Hotel ft Kerli - Stange




                         


                                                                    Så jag bloggar senare kära läsare... Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0