4:e Augusti 2010




Sorry för en dålig uppdate men det var lite fullt upp här hos mig iaf.

Vad jag gjorde igår var att jag var med familjen hela dagen..
Sebbe med sin fru kom över och så bakade vi och tittade på filmerna The Karate Kid Och Prince Of Persia... med en massa sötsaker till och mycket annat snacks till...mumsss..

Eftersom jag hade besökt hemma så åkte jag aldig och möte min Catty och hennes vänner för att gå ut och förkröka och festa.. Gillar inte den typ av stil att festa mitt i veckan lixom utan kanske bara chill och dricka men inte ut och festa på en tisdag typ natten till onsdagen..

Men men jag hoppas att de har det trevligt och festar vilt och vidare..

Jag har börjat att video blogga istället och det kommer jag nog att göra mycket oftar men samtidigt så kommer jag blogga i vilket fall ändå.

Angående filmerna så var dem helt ok men inte mer än så... Tror att jag hade höga förväntningar av dem två men så sjönk den snabbt oxå..

Denna irriterande låta har fasnat på mitt huvuvd och inte bara mitt utan min svägseska och lille brors huvud..






Men nu älskade läsare ska jag dra och sussa så jag bloggar när jag vaknar..

Love And Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0