3:e Augusti 2010




God Morgon bloggen...!!!

Känner mig ganska sliten efter allting jag gjorde igår här hemma...

Idag ska jag väl träffa Catty och några polare och vi ska bara chilla.

Och så om nån timme så kommer min lille bror med hans fastmö och umgås.

Måsta bara skriva detta att natten till lördagen så blev en 19årig kille skjuten i ryggen två ggr uppe i Grintorp Skolan i Alby och än har dem inte hittat nån misstänkt.. Igår nattt så patrullerade väldigt mycket poliser i Alby och nu tycker jag att det är bra och vad är det för folk som skjuter oskyldiga människor...

Alby har blivit skumt och obehaglig på ett sätt men ändå inte eftersom jag har bott här sen jag var 13 år så det är ungåfär 10 år...
Vad är detta för samhälle vi lever här i Alby..

Men jag bloggar senare så puss och kram mina läsare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0