8:e April 2010








Go Eftermiddag gott folk.. Visst är det är härligt väder ute idag... Snart ska jag ut med Joshua..

För sen stund käkade jag frukost och läste lite bloggar som jag alltid gör.. Tycket att det är roligt vad människor skriver på sina bloggar...


Såg även att det är Casting för Bobby den 9e April Kl:16:00 - 20:00

På Adressen: Södermannagatan 27  T-Bana: Medborgarplatsen

Krav: Tjej mellan 18 -30
Se bra ut 
Ha ett fint hår
Även kropp 
Och funkar i kameran


Hmmm vem vet jag kanske är där... Här har ni Bobbys blogg:
http://blogg.bobbysharstudio.se/inlagg-via-myoucom-21/#comments


Neee nu ska jag dra så jag bloggar senare... Bye bye


Kärlek Och Respekt And Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0