9:e April 2010





Tja.. hur är det med er idag?

Själv så är man lite bakis och rätt seg.. Just nu är jag hos brosan ute i norra botkyrka..
Han spelar gudfadern på sitt Xbox och jessie ligger ner och så jag som latar mig i soffan med laptopen.. Så jädrans seeeg idag...!!

Jag kom hit igår men vi fick nån galen idée att booza.. Så vi gick och handlade..

Vi satt uppe och snackade och spelade guitar hero..haha så jädrans roligt måsta jag erkänna...

Vi gick och la oss vid 05:00 eller något sånt..

Nu ska jag in i duschen och sen röra mig hemåt innan tider försvinner förbi..

Måste ändå till skärholmen för att byta mina leggins innan de tar slut i min storlek och så kanske köper ja de andra oxå som jag ville ha...!!

Men jag bloggar senare gott folk..

Kärlek Och Respekt And Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0