28:e April 2010





Uuff det är snart några dagar bara tills Joshua fyller 6år.. Han vill ha ett stort kalas med alla sina nära och kära men vad ska man ge honom... (han har juh allting han önskat sig).. 

Hmm det har varit soligt väder och då har man varit ute och haft kul..

Så köpte jag en skinn Jacka som e skit snygg.. dock lite dyr i drift men men ville ha den ändå...


Tänkte dra och sola idag så att man har det överstökat...


Något jag irriterar mig på är Kissie(s).se som hela tiden ljuger och lever i sin bubbla som alla andra tycker....

Fattar inte att hon hela tiden snackar om att vara Svergies största bloggerska men tyvärr det är du inte för att Kenza(s).se har visat upp statistiken och där ser man att hon har flest besökare...

 -Du, bruden.. Försök att komma ner på jorden och istället för att operera bröst så tycker jag att du ska operera om hela ditt fula nylle och särskilt din näsa stumpan.. För du ser hemsk ut tyvärr...


Skriver senare kära läsare..!!


Kärlek & Respekt And Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0