Vilken Galen Helg...!!

Vilken konstig helg det har varit men ändå kul...

Är hemma nu.. Var i stan idag och träffade en vännina som jag ej sett på länge...
Vi var och handlade lite.. Jag köpte skor Och hon köpte både skor o kläder.. Jag var sen redan idag pga av min nycklar som jag hittade i en sko son var Ana's...

Just nu så lyssnar jag på Chill Out Music Och chillar för fullt.. Ska fixa lite kläder och så...
Ska säkert dricka en kopp te med honung.. njam njam vad gott..

Snackadde med Morsan oxå för en lite stund sen Och minglade lite om Joshuas besök hos sin privat läkare och så.. Ska dit imorgon och chilla med päronen o Mi Amorcitooo ricoooo...

Skriver senare tänkte jag...


Kärlek & Respekt till alla er från mig.... /// Leisi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0