Uuff.. jag är så glad men ändå nervöööös..

Kära läsare..!!
 

Jag har glada nyheter (det är de för mig men kanske inte för några andra men what ever..who care's) Nu står de personerna och tänker att det är med den personen men brudar det är de inte.. Tyvär för att göra er besvikna men men...!!!

Maybe I'm pregnant.. Who know..


Jobbig dag idag men men men såååååå bråkar man med exet som är alltid roligt.. Och så är det trevligt att han läser min blogg också.. Hehehe nu när jag har SÅ MUCKET TID SOM JAG VILL.. ska jag hälsa på min älskade moster och kuzzar i veckan..

Uff nu ska jag titta på film och måååååå bäst som alltid.. Skriver senare

Peace love and respekt everybody... // Leisi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0