Sjuuuuuuuuk...tragiskt men sant...!!

Vaknade vid elva idag och känner redan då att hur sjuk ja är & hur ont jag har i kroppen.. 
Hostan har blivit värre och är snorrig som sjutton .. Jag fryser jävligt mycket.. Sen har man feber också... Nu har man kläder på sig och ligger i sängen... Min rygg den värker..

Fy Fan har inte varit sjuk på så här länge..

Sen saknar man en viss person också soooom fan.. Ska ringa advokaten tror jag nu när jag har tid och är sjuk..  Snackade med farren per sms.. Han vill lämna medicin till mig men vet ej hur man kommer till mig..

Nää nu ska jag ta ipren får att få bort min huvuvdvärkt tänkte jag..

Skriver senare till er mina kära läsare..

Kärlek o respekt...

Ps: Krya på er..

                                                                        // Leisi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0