Shululu...!!

Just nu så lyssnar jag på Tokio Hotel.. Deras nya skiva Humanoid.. Fan vad bra den är.. Jaa , jag är ett TH-fans tyvär.. I LOVE THEM SO MUCH.. Idag gjorde jag inget som jag skulle göra alls men jag villa bara slappa och ta det lung för imorgon jobbar jag natt igen och sen hela helgen..

Måste snart sätta mig ner och plugga hela pärmen som jag måste klara i nästa veckas prov.. ANSVARSFULL ALKOHOLSERVERING OCH KNARK MOT KROGAR.. Och få ut diplom på det..

Bråkade lite med farsan idag o.s.v eftersom han har lite svårt att fatt tt jag är ganska upptagen och slutkörd med allting jag gör juh.. sitter på msn och bråkar lite men han får mig skratta ändå..jijiji..

Sen så chattade nazza som frågade tusen frågor om mig och en viss person (som jag tänker inte nämn här alls) gud lilla gumman vad du flippade när jag sa ( tänk om vi är ihop lr något överhuvudtaget) Fan vad hon flippade men hon har inget och gör med den saken..
Problemet är väl att jag är äldre än vad hon och kim är och bör ha för fan respekt för en älder person Nu vet jag inte vad för uppfosrtan hon har fått men jag har fått stryk för att inte ha haft respekt för vuxna och äldre & unga.. spelar ingen roll vem det är..  

OCH SÅ TYDLIGEN GÅR DET RYKTEN OM MIG (och en viss person som jag tänker inte nämna här)

ATT FOLK HAR INGET ANNAT FÖR SIG ÄN ATT BARA SNACKA SKIT OM ANDRA..
Förstår mig inte på de folket varför det inte bryr sig om sitt eget liv istället att rota i andras..

Hade tänkt ta en snabba dusch och lägga in lite tvätt och titta på en film.. Så jag skriver lite senare  igen till er kära läsare..

KÄRLEK OCH RESPEKT TILL ER ALLA // Leisi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0