Rykten I Baren... !!

Idag vaknade jag vid 13:00..
Somnade runt vid 06:00 med daten på och med messenger och allting på..!! Tänkte att jag skulle blogga i natt men förlåt jag hade så ont över allt..  Känner mig fortfarande trött än..!!

Joo, igår när jag lämnade precis några saker så ringde det på telefonen så vet det en av tjejerna från baren som börja frågade vad som hade hänt i Onsdag när jag jobbade med Chefen.
Tydligen har jag skickat två killar för att misshandla gästen och jag bjudit dem på två gratis öl och sedan har ambulansen kommit innan (den här peronen kom från den andra baren och såg ambulansen) Fy Fan du visste inte ens vad som hade hänt innan du kom in och sen hörde du allting..

Och sen vet all personal om detta.. Och har fått en bild av mig att jag e maffia haha (alltså för fan skärp er nu) Sen är min Chef sur på mig men det orkar jag inte bry mig om..

Våra GÄSTER SKA HA RESPEKT FÖR OSS SOM SERVERADE ER.. OCH DET SPELAR INGEN ROLL OM NI BLIR FULLA PÅ ALKOHOL..

Den här personen som har sakt allting detta vet att hon ligger dåligt till och det sa t.o.m din kille till mig igår när jag snackade med Bizze ute på uteserveringen och rökte en cigg.. Du har t.o.m SNACKAT SKIT OM MIG.. Undra vad du skulle göra om jag skulle inte hålla käften om vilka du pratar skit om och vad du gör mm.. Men tyvär gott folk jag är inte en sådan person och det är kanske är problemet att jag är för snäll men när jag väl exploderar så är det bara att springa för i helvetet för då har du ser LUCIFERS FRU..

JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ RYKEN OCH SKIT SNACK ATT FOLKET HAR INGA BALLAR SOM KILLAR/TJEJER FÖR ATT SÄGA SAKERNA RAKT I MITT ANSIKTET..

JAG ÄR INTE FARLIG GOTT FOLK.. JAG ÄR FÖR SNÄLL OCH DUM.. (folk som verkligen känner mig vet hur jag är)

Skulle kanske ha åkt in till stan med ett par vänner men pass orkar inte för att jag är såååååå j*vla sur.. Tur att IDIOTEN inte jobbar med oss ikväll..

Och till tjejerna i baren.. Skärpning nu..

Skriver senare lite mer om jag är på bättre humör gott folk..

                   KÄRLEK OCH RESPEKT TILL ALLA ER // Leisi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0