På G inför ikväll..!!

Nu har jag gjort det jag skulle göra så jag beställde hem mat.. Tydligen börjar jag vid 21:00 och jobbar själv ikväll på golvet... Väntar på sista tvätten är klar.. Och ska börja fixa mig och allting jag ska ha med mig innan jag ska till BAREN..

Och så tar jag mig en drink innan också och medans jag blir klar.. Joo jag tittade på Bartenders Utbildingar.. Den jag vill åka på i sommar kostar väl runt 15.900kr ingår det allt och den är utomlands... Mmm lite dyrt (tänker ni som jag  säkert) men den är värt de.. Så jag bestämde mig att den ska jag åka på i sommar..!!

Saknar Joshua som jag ej har träffat på en vecka pga av så mycket skit jag har som jag måste göra..
Men Nästa vecka ska jag dra med honom på Bio och käka och allting han vill ha får han..
Japp, han är lite bortskämd men vaddå han är ju mitt livs KÄRLEK.. Helt underbar lillen människa..


Y para mis queridos padres: No pienso de argumentar o peliar mas con ustedes pq me caga los nerivo demasiado mucho.. pero pero igual los quieros mucho.. Y a mi papi chuloooow TE AMO JOSHUA

Nu ska jag forsätta göra mina saker men men vi hörs inatt kära läsare..

Kärlek o Respekt // Love Leisi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0