Q Chucha..!!

Kom hem för en timme sen..

Träffade idag Jennifer Och sen så var jag barnvakt i några timmar.. Fett SÖT MIN PRINSESSA..
Haha träffa tjejerna där som alltid och vi var uppe me jenni och grabbarna fick med dö av garv när de komenterade saker o ting... Ni är bara för mycket..

Fan glömde skorna där uppe och sen så tappade mitt cigg packet som var helt nytt och sen när man ska gå av bussen så glömmer man nästan slkortet idkortet samt visakortet..

Idag är det inte min dag idag och snart ska jag gå o sova.. Mycket viktigt dag imorgon för mig..

Fan så spelar van CHLE MOR ECUADOR 1 - 0 FÖR FAN VI E MED I VM NU POR LA CHUCHA..
VIVA CHILE MIERDA...



SAKNAR GROOOOOOOOOVT MIN ÄLSLING..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0