Knas dag...!!

Igår så hade jag utbildning inom Ansvarsfull Alkoholservering med Bizze, Andrea och Helen ute på söder.. Sen var man tvungen att jobba óch det var ett 24 timmars pass för mig... Det var ganska kul att ändå träffa massa annat folk inom krogservering o.s.v.. Så blir det prov nästa onsdag.. Måste bara klara provet så jag får mitt diplom..

Att folk kan bli så äckliga efter att fått i sig jätte mycket med alkohol och väldigt fult i munnen.
Igår var det när på att lappa till den där vidriga gästen.. men tack o lova att grabbarna tog hand om den saken.. Du är PORTAD från baren..


3dagar har gått snart och jag vet inget av dig och inte någon annan heller.. Idag ska jag lämna min dears saker hos hans "moster" .. Fatta inte varför du gick när jag bad dig att stanna.. Jag vet att du var tvungen men jag hade en känsla att vi inte skulle ses längre och samma dag så exploderade glödlampan med lampan rakt på mig när jag skulle tända i hallen... Det var ett tecken på att något hade hänt dig...

Tu sabes q tu me gustas mucho.. Y recien q te iva a conoserte cada dia mas pero las cosas cambiaron.. Bueno solamente te quieria desirte q te voy a esperar asta q vuelvas por mi..

Skriver mer senare // Love Leisi

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0