Hellooow..!!

Idag så vaknade jag vid 12:30.. Inte så konstig när man går och lägger sig vid 04:00 och somnar med datorn på+filmen man tittar på...

Käkade frukost (men åt bara yoghurt och knäckemacka och glas bravojucie..)
Sen så la ja i tvätten och ska börja städa hela lägenheten (pedant när det gäller städning haha)

Senare ska jag åka och lämna lite saker så jag hoppas att personerna är hemma för jag hinner bara umgås med dem en liten stund innan jag börjar jobbet vi 21:00 lr 22:00.. Det var helt underbarat att sova med telefonerna avstängda.. För fan det ringer juh hela tiden.. Bör kanske starta eget telefonbolag..

Igår natt så ringe det på dörren.. Vilken noja jag fick och mina tankar bara flött omkring utan att jag hann och tänka på att gå och kolla vem det är lr öppna dörren.. Så jag bara ringde min sambo som låg och sov med hennes son.. Och till hennes båda telefonerna tills hon svarade..

ANA.. TE PIDO PERDON POR DESPERTARE PERO NO SABIA Q HACER (Ana.. jag ber om ursäkt för att ha väckt dig men jag visste inte vad jag skulle göra)

Så vi går och kolla vem det var och öppnade när det stod ingen där.. hahaha jooo det var någon där och det var Micke (Ana's kille) som var helt full och såg dum ut men samtidigt så förstod jag att han är kär.. Tidigare hade dem haft ett tjafs.. SÅ jag bara skrattade och sa till honom att kom in ingen fara.. Ana puttade på honom och sa du e fan full gå in och lägg dig..

Dem gångerna Micke har varit här ser dem så kära ut och då snackar vi om ett par som är mellan 45-50 år..

Just det snackade med min moster också lite snabbt.. Allting är bra med mina kusiner och min moster.. Det var ett tag sen jag var där borta.. Har inte tid med något längre.. SICK on THIS shit..

..om jag hinner så skriver jag innan jag drar lr så skriver jag inatt efter jobber.. my dears..

KÄRLEK OCH RESPERKT TILL ALLA ER // Leisi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0