heeeeejj...!!

Det var ett tag sen jag skrev pga av min dator som inte funkade men men nu gör den det... Saknade att blogga och alla mina läsare..

Jooo jag e fett sjuuuuuk för fan.. igår så lämnade ja in dator på ONOFF och dem fick dátorn funka på 5 min... Var och träffade Joshua också... Han är så stor som sjutton.. Så söt han har blivit..

Träffade en vän också och vi gick från skärholmen till alby.. hehe hade så trevligt ... Och sen kom jag hem och chattade med Sabina som är i Bosnien och som kommer nästa vecka och då ska vi träffas o umgås och kanske lite mer än det.. (party party) hahaha... Det blev så sent igår efter vårt videosamtal igår.. så jag la mig vid 4:30.. Sen ringde farsan mig och väckte mig med ett samtal...

Ska till päronen imorgon och umgås och sova över där förhoppningsvis och MYSA MED JOSHUA så klart...

SKa få besök idag av en polare så det blir middag och lite alkohol me.. Vem vet vad kvällen bjuder på senare....

Så jag skriver senare till er.. Un beso grande ..




                       Kärlek & respekt till alla er från mig.... // Peace Leisi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0