Goood Eftermiddag...!!

Hellow my dear reader's..!!


Idag ska jag på vift och göra några ärenden innan jag ska till stan och träffa en gamal vännina till mig.. Än idag saknar jag våra galna dagar ihop.. Så mycket minnen vi har av alla år..
Äntligen får man träffa dig igen.. Miss you my dear friend..

Jag är sååååå j*vla nervös inför imorgon.. Vet inte hur jag ska samla ihop mig..  Fan vad jag hade roligt ihåg med ett viss gäng haha satt bara och garvade..

Y mi bebe Joshua som jag snackade med igår.. fett söt när han pratar per tel.. så stor och fett söööt..
 
AND SO HAPPY NEWS FOR MI.. You know what it's ..

Ok mina älskade jag måste gå nu men jag bloggar senare när jag är i stan lr när jag kommer hem

PEACE AND LOVE AND RESPEKT FOR ALL OF YOU...

// Leisi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0