-......-

Just nu händer det jätte mycket saker i mitt liv och massa blandade känslor...

Orkar inte höra på skitfolket och så men man träffa mycket folk som man ej sett på läge..

Är hemma hOs en tjejkompis hahaha haR typ flyttat över.. inne på den 5/6 dagen hos henne nu..
 Men så är det när man trivs i någons omgivning...!!


Något som verkligen irriterar mig är att idag NÄR jag läste JESSICAS blogg och det står där om folk som försöker ta hennes ord bla bla och hennes jävla förhållandet med min lille bror att alla vill förstöra det .. 

- LILLA GUMMAN NU FÅR DU FAN TA OCH GE DIG.. HELT ÄRLIGT TALAT SÅ SKITER JAG I ERAT FÖRHÅLLANDE FÖR NI ÄR ÄNDÅ SKITEN UNDER MINA SKOR... VAD ÄR MIN ANLEDNIGN  ATT FÖRSTÖRA FÖR ER NÄR JAG INTE HAR ER I MINA TANKAR ENS..

Nee nu ska jag gå och lägga mig har en massa saker att fixa imorgon och en massa samtal att göra överallt....!!

KÄRLEK OCH RESPEKT TILL ERA ALLA FRÅN MIG // peace leisi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0