Hejsan alla mina kära läsare...!!

Det var ett tag sen jag bloggade.. Men det har varit lite uppochner period för mig och just därför har jag inte bloggat... Men nu är jag här igen för att blogga lite vilt om mitt liv och hur det ser ut...


Joo just nu har jag katastrof i mitt liv men jag överlever som alltid det värsta..

Sonen är sjuk och mina päron mår bra iaf.. Och jag håller på bli kär igen i just den personen (skriver  inte hans namn här men han vet vem han är )

Joo sen har man en blodsyster som e lilla syrra för mig.. Som jag älskar så jävla mycket och på så kort tid har hon varit där för mig och det känns så jävla bra och skönt att hon stödjer mig lika mycket som hon stöder mig..

Träffade hela hennes familj i söndags och hon min i lördags...!!

Har även träffat nya underbara vänner & kompisar...!!

Usch så har man sömnbrist och sitter uppe hela natten och sover så lite som möjligt på dagarna så inte undra på varför man känner sig så hängig..

Har inte gjort mina ärenden som jag bör ha gjort.. Så kanske jag flyttar ihop med min blodsyster..
Ska till hennes /vår mamma i helgen med sonen och fira hennes lille brors födelsedag..

Och så var jag o min blodsyster utanför sthlm från torsdag tills söndag.. Uuff vad skönt att komma bort lite men ändå saknar man sthlm pga av tågen och folket man ser överallt (som sakt sthlm sover aldrig)

Imorgon ska jag träffa min älskade syster och innan dess så ska jag möte personen jag håller på bli kär i.. Helt underbart..

Joshua är så stor och helt livlig o fullt av energi... Så jävla sööööt han är och är kunskaplig..

Men mina kära läsare nu ska jag sova vidare så att jag bloggar imorgon på morgonen och det lovar jag..

Så GodNatt på er alla & kärlek O respekt från mig till alla er..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0