Gokväll kära nattugglor...!!!

Just nu är jag hemma ute i tumba hos min andra familj... Idag kom min syrra hem till mig för att vi skulle åka till sjukhuset.. Så jag fixade mig snabbt och drog ut till sjukhuset till farfar..

Vi blev förföljda idag hehe och syrran fick en jävligt stor nojja..
Så vi tog bussen mot skärholmen.. det kändes bättre för syrran..haha

Sen åkte vi in mot stan och sen mot SÖS...

När vi kommer fram är det fullt med gipsys alltså HELA FAMILJEN... hehehe fett nice juh

Väntade på resultat och umgicks med familjen och med farmor & farfar..

Alla knazar här.. Fett söt JIMMY ÄR..

Nu ska jag umgås vidare ses imorgon..


Kärlek & Respekt sov gott Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0